Calçons cagats (pantalons)

Posant es bloc al dia us vull mostrar la meva primera creació i crec que és una peça fàcil per a començar amb la costura... uns calçons cagats. Sa veritat és que hem vaig comprar la overlock del lid'l i estic encantada!! per a fer aquests tipus de pantalons va fantàstica.




Primer de tot vaig agafar uns pantalons de n'Alguer normal i els vaig afegir 4 dits més a sota la costura del cul, també ho pots fer si en tens d'alguns pantalons cagats que li hagis comprat o demanar-lis a qualque amiga que tengui nens petits.

Com que a la Garrotxa fa molt fred els he fet amb forro i així està ben calentet!!

No tenc fotos del procés perquè no creia que ho hagués de mostrar, però veient tants blocs jo també m'he animat hehehe ... si algú li interessés dels pròxims que faci penjo les fotos


Només dues coses a tenir en compte:

Si poseu forro l'hau d'enganxar per la cintura i els peus, és com si ajuntéssiu dos pantalons.

L'altra cosa és que quan feu la cintura hau de mesurar el que dóna de si la roba quan l'estireu per tallar-li, ja que ha de quedar elàstica perquè no li caiguin els pantalons.  Per exemple si heu tallat un tros de roba de 10 cm. i s'estira fins a 13cm haureu de tallar-ho a 7cm. Esper que s'entengui


salut i a veure si vos animau que són fàcils, còmodes i barats!




Comentarios

El més vist!

DESSUADORA OTTOBRE

Vestit Luar!

Manta per nadons de la Pantigana