Pantalons sortint del forn!!

Comencem a fer armari i a preparar uns pantalons que marxaran cap a La Ciutat Invisible 



La veritat és que cada vegada la cosa agafa més color i el petufet de la casa ben content amb tanta varietat
Aquí tenim pirates tir recte amb butxaques, la cintura està feta amb goma elàstica... l'únic que no ha acabat de sortir com ens esperàvem són ses butxaques, però ho he tornat a provar i a la segona va la vençuda


Aquest marxen cap a la Vall d'en Bas per a una amiga del peque... na Júlia, esper que els disfruti molt, em falta posar la goma i avui ja li podrem dur!


I aquí teniu una altra versió, aquest cop tenim una talla 4 per en Max, un amiguet amb el que he fet un canvi amb la seva mare que sempre ens passa una mica de roba per n'Alguer i la veritat és que li estem molt agraïts per casa, ja que sempre és una roba súper xula!!!





I deixem tant taronja per passar al negre, però encara tornarem amb el carbassa després...
Vaig veure una entrada del blog de Nai que havia fet uns pantalons pel seu nen... i amb na Joana (la meva profe de costura!!) vam treure el patró i aquí teniu el resultat... m'encanten! i a n'Alguer també ; )




I aquí teniu una de les poques fotos que li he pogut fer al microbi de la casa... que no para quiet!!!!

                                              


I aquí teniu l'últim model, d'on treu el temps aquesta al·lota per fer tants calçons??? idò els he fet amb unes quantes setmanes... ; )  em costa trobar temps per posar-me davant la pantalla he decidit fer-ho tot de cop




Els dinosaures han triomfat, els teixits venen de varis llocs el puny és de la la Pantigana-shop tota la tela de sudadera que heu vist ve de na Lola de Montagut, allà podreu trobar punts a 2 euros i sudadera motl barata també, i els dinosaures són de xogigi


Comentarios

  1. Que xulos els pantalons!! Té botiga la Lola de Montagut? Jo visc a Albanyà i potser m'hi acostaria a veure les teles!!!
    Gràcies!!

    ResponderEliminar
  2. Bones, té una nau entre Montagut i Tortellà, l'has de trucar i quedar amb ella abans, és molt amable... passa'm el teu mail i et dono el seu telefon.
    Salut

    ResponderEliminar
  3. Molt bé!
    elnaiaran@gmail.com
    Gràcies!!

    ResponderEliminar
  4. T'han quedat genials, i puc certificar que en directe encara més! Fa temps que no anem per Montagut, ens hi haurem d'apropar. M'encanta el teu blog!

    ResponderEliminar
  5. moltes gràcies, el teu blog també m'encanta!!! estarem en contacte ;)

    salut

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

El més vist!

DESSUADORA OTTOBRE

Manta per nadons de la Pantigana

Torno amb una Dessuadora